Nail art dotting pens

Nailart is erg leuk om te zien, maar helaas is het namaken vaak een hele klus en ziet het er meestal niet zo uit als je voor ogen had. Maar met dit geheime wapen is het net zo simpel als een boterham smeren (vind ik..).


Volledige productnaam:

Nail art dotting pens

Verpakking:

De vijf pennen zitten in een plastic hoesje, deze is redelijk stevig en kun je gerust hergebruiken.

Inhoud:

De pennen zijn dubbelzijdig dus in plaats van 5 verschillende groottes heb je er direct tien.
Door het materiaal zijn ze eenvoudig schoon te maken. Sommige hulpmiddelen hebben een geverfde steel die je wellicht beschadigd als je het product reinigt. (Denk aan nagellak remover die de verf ervan af haalt, is me serieus ooit overkomen.) Deze steel is doorzichtig en de kleur bevind zich binnenin als het ware.

Dotting bolletjes aan de ene zijde:


Dotting bolletjes aan de andere zijde:


Prijs en verkrijgbaarheid:

Om je een indicatie te geven voor ongeveer €1,50 kocht ik een pen van Essence. Deze heeft helaas maar één klein bolletje. Op Ebay zijn er een hoop verkopers te vinden die deze pennen verkopen in een setje zoals deze. Je hebt zelf versies met een roze steel! Zelf betaalde ik voor deze set $1,71 wat omgerekend slechts €1,18 is. En dat is echt geen geld want je kunt er leuk en vooral erg simpel nailarts mee creëren.

Mijn mening:

Wat ideaal, nu snap ik hoe mensen nette rondjes op hun nagels krijgen. Hiermee is het zo enorm eenvoudig! Je kunt ze ook gebruiken om steentjes mee op te tillen wanneer je het uiteinde een beetje vochtig maakt.
Vanmiddag laat ik jullie een nailart zien die ik d.m.v. deze dotting pens gemaakt heb.


Gebruik jij hulpmiddelen om nailart te maken?

2 reacties op “Nail art dotting pens

  1. Hey ehm van welk merk zijn de pennetjes, zit er al nagellak in, of moet je die er zelf in doen, sorry ik weet er wijnig vanaf, maar ik wil het wel graag hebben…

Plaats een reactie