Action douche puff XL

Action is een heerlijke winkel om rond te snuffelen en je komt vrijwel altijd met dingen thuis die je eigenlijk niet nodig hebt maar gewoon mee moest nemen. Maar ik ben achteraf gezien zeer blij dat ik dit product ook in mijn mandje heb gegooid want ik ben er gek op!

Het is namelijk een enorm grote, lange puff met een steel. Heerlijk om je rug en benen mee te wassen zonder dat je je in allerlei bochten moet wringen. Aan het uiteinde zit een gat mocht je hem op willen hangen in de douche.

Zoals je kunt zien is de structuur van de puf dun, de draden waarvan het gemaakt is bedoel ik dan. Dit heeft als voordeel dat hij heerlijk zacht is en heel lichtjes scrubt. Zelf zou ik het niet scrubben willen noemen, het geeft mij persoonlijk gewoon het gevoel van goed reinigen.

Met een puff als deze maak je van een saai zeepje een schuim party! Je hebt minder product nodig en door de grootte van de puf produceert het veel schuim en kun je overal goed bij.

Ik kocht deze puff voor ongeveer €1,00 meer zal het waarschijnlijk niet geweest zijn, de Action kennende. Behalve zwart hebben ze ook nog andere kleuren.

Wat gebruik jij tijdens het douchen om je lichaam te wassen; puff, je handen, washandje of iets anders?

Plaats een reactie